Moja priča

Kad pogledam unazad, nisam bila dijete koje je imalo neki poseban talent. Uvijek sam bila dobra u više stvari, odlikašica iz više predmeta, ali bez nekih jasno izraženih genijalnosti. Moja kreativnost, vizualno izražavanje, vješto pisanje, umijeće javnog nastupa i sposobnost pregovaranja odveli su me prvenstveno na ekonomske i društvene znanosti, pa sam tako diplomirala financije, magistrirala marketing i doktorirala komunikacijske znanosti.

15+

godina iskustva

50+

projekata

300+

brend priča

Da se ovaj gen prenosi generacijama dokazuje i činjenica kako su i tete u vrtiću uzaludno pokušavali prepoznati talent moje šestogodišnjakinje, da bi na kraju zaključile kako je ona ipak najbolja u – organizaciji. Danas moj najveći uspjeh potpisuju upravo oni – Bruna i Roko. S jednim u naručju i drugim u trbuhu, obranila sam doktorat i napisala svoju prvu knjigu. Uz ta dva mala anđela svakodnevno živim svoj uspjeh. Njima ništa ne znači moja titula, nagrade, napisane knjige ili objavljeni radovi, njima i sama moja uloga mame predstavlja – svemir. To je ono što je bezuvjetno, ono što vrijedi i što sebično čuvam.

Ipak, kada već u ranim tridesetima postaneš dio znanstvene zajednice, tvoj trud i rad prizna struka, a tvoj uspjeh postane inspiracija drugima, shvatiš da si ipak napravio nešto vrijedno spomena.


Moje područje stručnosti uključuje razvoj komunikacijskih strategija, odnose s javnošću, medije, content marketing, growth marketing, employer branding i organizaciju događanja. Kao iskusna govornica i predavačica, pružam usluge edukacija i savjetovanja na području strateške komunikacije. Moj znanstveni doprinos ovom području potvrđen je doktorskom disertacijom i brojnim znanstveno-istraživačkim studijama. U svojoj prvoj knjizi “Inovativnost i Imidž Hrvatske” i znanstveno sam dokazala kako inovativnost predstavlja ključno područje u kojem Hrvatska ima potencijal, priliku i mogućnost za komuniciranje svoje specifičnosti, jačanje imidža zemlje i izgradnju nacionalnog identiteta. Pišem o novim trendovima u tehnološkom sektoru kao digitalna kolumnistica za Startup Report i podržavam razne inicijative poput CroAI, Cro Startup i Alice in Blockchains. Svoj doprinos izvrsnosti struke dala sam i kao članica žirija Grand PRix u organizaciji HUOJ-a. Da pojednostavim, kada ljudi imaju neki komunikacijski izazov i idu na onu ‘zovi čovika’ – ja se javim.

Svakodnevno me inspiriraju mladi i sposobni ljudi, inovativni poduzetnici, startupovi koji svoje ideje razvijaju u inovativne proizvode kojima osvajaju globalno tržište. Upravo uz njih postala sam svjesna potencijala koji Hrvatska ima, a nedovoljno ga komunicira svijetu. Oni su razlog zbog kojih sam doktorirala na području brendiranja zemlje i zašto se danas ustrajno zalažem za snažniju promociju hrvatske inovativnosti u svijetu. Stoga me neizmjerno veseli komunicirati medijima i široj javnosti hrvatske genijalce koji su svojim inovacijama zadužili čovječanstvo. Rado pišem priče o inspirativnim ljudima koji svojim radom, trudom i sposobnošću svakodnevno pokazuju da se u Hrvatskoj može uspjeti. I tu ne mislim stati, još nas dosta posla čeka na jačanju cjelokupnog inovativnog ekosustava, poticanju inovacijskog potencijala, privlačenju investicija, ulaganja u startupove i  stvaranju novih jednoroga…

Stoga danas, kroz svoju business priču, želim svijetu ispričati još neispričane priče o stvarnim ljudima, vizionarima koji pomiču planine, ljudima koji žive svoje vrijednosti i inspiriraju druge da se usude sanjati velike snove…

Moja knjiga

Inovativnost i imidž Hrvatske

Komunikacijski, marketinški i promocijski pristup korištenja inovativnosti kao osobine identiteta, jačanja imidža i promocije zemlje nedovoljno je istražen u svijetu, a posebice u Hrvatskoj. Teorijski dio ove knjige pridonio je jasnijem shvaćanju fenomena inovativnosti i imidža zemlje temeljen na znanstvenom istraživanju uloge inovativnosti kao komunikacijskog alata za brendiranje zemlje. Knjiga nedvojbeno ukazuje kako Hrvatska, da bi naglasila svoju izvornost, jedinstvenost i autentičnost, mora jačati svoj imidž na području inovativnosti na temelju izumiteljske tradicije koja je već ukorijenjena u hrvatski identitet.

Let’s take you public.

Spremni ste svoju priču podijeliti sa svijetom?